dax att förflytta sig från sängen!

hejsan!

ligger fortfarande i sängen! sjukt skönt ;) heheh, men ska börja fixa mig nu! emelie ringer/smsar väl snart att jag ska komma och då ska man väl vara klar :) blir en chill dag med emelie, jesper och kenny! vi skulle spela fotboll eller ngt (ska visa mina gryma skills!!) sen tror jag vi skulle grilla.. eller jag vet inte hahahaah :p

igår var jag hemma heladagen men på kvällen så ville emelie åka moped så vi åkte fram till de som skulle vakta milan! mysigt! :) var på riktigt dåligt humör igår :((( hatar att vara det! bleeeeeeeeeee..

saknar min lilla stumpa gabriella! inte träffats på jätte länge!! har även en present till henne ;) ehehhe, den är mest bara för skämt men ändå! diggar den ;) visar den när hon fått den :)

men nu ska jag fixaa mig! hörs sen! :) pusssssssssssssssss


en bild på mig och emelie igår! :)


Kommentarer
Postat av: Emme

hihi <33333

2011-07-19 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0