iam just fine

hejsan! vet inte varför jag inte bloggat :p hahah har bara inte blivit så.. men gör det nu iaf! :)

gabriella kom hit i måndags!(Älskar dig sötis) fan va jag saknat henne! vi tog massa kort så nu ska jag fixa en ny header! äntilgen! heheh.. vi åkte till hällsjön med edvin och mamma kom dit med plättar! :D mumms! sen kom stoffe också, trodde aldrig han skulle komma men han gjorde det, gullígt! sen kom sarah och lelle också :)

det blev fullt hus hos mig sen! edvin sarah och stoffe sov här :) nästa morgon så kom jennie över till mig och sarah och vi flumma runt! :D såååå längesedan vi va :( vi planerade att tälta snart! ;) heheh, cozy! <3 sarah sov här en natt till och vi kollade på film och mös! eller ja...hon sov och jag kolla ;) heheheh.. hon gör så gulliga ljud när hon sover! ;D love u!

idag så ska jag bara slappa :) ska snart till mamma! vet inte vad som händer där men blir alltid bra :) nu ska jag käka lite! pusshej!


en bild som gabriella fota, det brukar alltid vara jag bakom kameran och hon framför, heh


Kommentarer
Postat av: L

aaasssss fin vännen!!

2011-07-27 @ 13:34:24
URL: http://linneaa.devote.se
Postat av: faster Babs

så himla fin du är!! :)

2011-07-27 @ 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0