nys kommit hem!

tjeeenar!

varit gryyyymt på sommarland! hur varmt som helst, du svettades i bikini :o men riktigt nice! men fick som sagt inte blöta håret... seeg, men gick runt och chillade och stekte i solen med mina nya glajer :d heheheh, rosapilotbrillor :*
kände mig väldigt rosa idag...ovanligt! rosabikini och rosa glajer, och en rosa klänning... hmmmm ;) heheh!

trodde det inte skulle bli så varmt idag så jag tog inte med ngn solkräm...dumt! blir nog tomatröd igen :(((( bleeeeee!! sarah och jag kanske skulle ha dragit till salafestivalen idag men hon fick inte... och vet inte om jag orkar.. kanske hitta på ngt med mor, bengt och syster annika! :)

känns så jävla coolt att ha systrar!! :D mohahah milla, jeppa och ankan! :D så gulliga! tjatar på annika att hon ska dra hit sina vänner så jag få va lite mongo mot dem, heheheh ;) sånt har jag aldrig fått gjort! hahahah!

men skriver ikväll igen, vad jag gjorde! :) pussssssss


så säg jag ut igår! och idag, fast utan skärp :)


mina nya glajer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0