nytt täcke! <3

tjohej!

idag väckte mamma mig halv 9.. inte van att gå upp så tidigt :// men men jag kom upp iaf! vi åkte till västerås för att hälsa på en vän på sjukhuset! hon mådde prima och det är såååå skönt att se :)

sen åkte vi till elgiganten för att kolla på mobil till mig och bara för att ljämnföra priserna åkte vi till media markt också.. men när vi kom dit hoppade det en försäljare på oss! haha! han börja fråga en massa om hur mycket jag gör av med på en månad och massa så sen hade han ett erbjudande om att jag skulle byta till telenor och få en iphone4... visst vill ja ha en iphone4 men inte telenor :s men pappa ska kolla om jag kan få fler fria sms från tele2... gör av med mer än 3000 st per månad (a) men ska dit i helgen igen och kpa en ny mobil.... vet bara inte vilken än :)

nu ska vi käka! grillat! mummsi! (L) men den lilla skitungen gabriella ska äta kräftor ikväll....grrr! fusk! men kanske kan övertala mamma om att göra det imorgn ;) heheheh eller om vi skulle ut och äta då :)) aja, hörs sen!!! pusssssssssss



Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Alina,



Om man gör av med mer än 3000 fria SMS i månaden kan man lägga till ett SMS-paket för 89 kr/mån där 5000 fria SMS ingår. Det går bra att chatta med vår kundservice på http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html så kan de hjälpa er att aktivera det. Om du har några frågor får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-08-01 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0