some say love, it is a hunger..

hejsan!

förlåt för dålig uppdatering, ska bli bättre! men der är så mkt som händer just nu....vill inte säga vad det  är och så... vet inte hur många gånger jag tänkt skriva en status på facebook där det tyå står "jag orkar inte mer" eller så men precis innan jag ska klicka på "dela" kommer jag på vad en  killkompis sa till mig förut.. "det är så drygt när alla tjejer skriver typ emo statusar bara för att man ska tycka synd om dom!" och jag vill inte att man ska tycka synd om mig! hatar när folk gör det! jag känner mig så...dålig och sårbar då... så jg skriver aldrig så! men det kasnke är bra också, då får jag tänka själv och ingen behöver veta hur jag mår..

jag är arg som fan inombords men vet inte hur jag ska "släppa ut" det... vill inte göra det på någon oskyldig eller så, då får jag bara dåligt samvete.. nu har jag skrivit det här på bloggen och jag känner mig redan sårbar.. så tyck inte synd om mig... visst ni kan skänka en tanke men lev sedan erat liv och må bra! ville bara skriva av mig lite... skriver sen igen...får se hur jag mår då...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt löshår? trodde du hade kort hår :O haha

2011-07-22 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0