7.....

godmorgon!

haft en as mysig kväll! roliga människor och EN bra film ;) heheh, "the number 23" var riktigt läskig! ;o hahaha, nu håller gabriella på och kolla om jag är "förföljd! av nummret 7 när jag skriver <3 på fb så blir det ibland <37 och alina blir 37.. mitt personer nummer är 38, och jag är en person 38 -1 = 37...jag sprang VPT final den 27 maj.....hahahahhhahah! läskigt... är nog barar slumpen! eller....?

vi ska skjutsa hem gabriella och stoffe idag, eller skjutsa de till stan :p heheh sen ska jag packa!! åker till lappland imorgon!!! :D kommer bli så skönt! nice nice nice! mamma ska nog blogg lite till mig då :) sak lära henne ;)

och bara för att gottgöra mig så ska jag lägga upp två biler från 70årsfesten!


så :) en bättre  bild på familljen Abrahamsson! ;)


och såklart Ninas fina familj, Loppan, Trollis och Pixel :)

Kommentarer
Postat av: Trollis

Bravo! :D

2011-07-04 @ 14:51:37
URL: http://tossigatrollis.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack ;)

2011-07-06 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0