just chilling @ sandra

Sitter just nu och chillar hos sandra! vi har haft två föreläsningar på ådal och vid 14.40 ska vi dit igen, de två sista föreläsningarna :) gick väl helt okej på dom två första men blev ganska stressigt eftersom vi igår bestämmde att jag och sandra skulel vara med. det ar från början två andra som skulle hålla i dett amed lukas men efter några kompliktioner så hoppa jag och sandra in! :D

åker hem till pappa idag för att städa, kanske bakar lite! eftesom sara ska sova hos mig imorgon och släkten kommer på söndag! ruuuligt! blir nog lite skoteåka hela helgen ;) hiihi!! men ska hem till mamma igen eftersom vi har sovmorgon till 10.20, inte helt fel!! :D så det passar bättre att jag sover i avesta!


kan man bli mer sockersöt?? :O sååååå jävla fin du är! ♥

Kommentarer
Postat av: Leif Olsson

HÖR AV DIG OM DU VILL ATT LEIF SKA KOMMA :*

2012-01-26 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0