O-M-G you´r so sexiii!

nyss anlänt till Avesta, ska snart till min babe ange! sara kanske joinar oss under kävllen, får se vad som händer och sker! Sofia sov hos mig och idag har vi fotat massor, faan va kallt det var! :s men det blr riktigt fina bilder! och det är väl ganksa självklart? måsta bli bra bilder på en söt tjej! ;) love u!

vi har planerat lite för sommaren och nu började det hända grejer! :D längtar så det nästan gör ont :o hahah! nej men kommer bli så damn ucking awesome! hela sommaren komemr bli perfekt! längar så!

och jag fick tillbka min ledighetslapp från skolan igår, och jag får ledigt v.7 då jag och jennie ska bort ;) heheheh! åker den 10 feb och kommer hem den 17:onde... skoj! :D måste börja kolla så jag kan ha all min utrustning och att jag har allt man behöver, vi gjprde en packlista i torsdags och den blev ganska lång ;) hahha!

men nu ska jag drick kaffe med mamma ett tag och mysa lite medans jag väntar på att ange ska komma hem! pusssssssss
mitt fina busfrö! puss!


som sagt, kallt var det ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jippi! :d :d :d :d fina bilder :) <3333

2012-01-23 @ 07:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0