5000 sms..

Dagens telefonsamtal med tele2..
ett okänt nummer ringer och jag svarar..
Jag: hej det är Alina
Han: Hej jag ringer från tele2! är det du som står för företaget?
Jag: emmm.. nej det är nog min pappa *säger pappas nummer*
Han: tack tack! men du..hur mycket är din månadskostand på?
Jag: vet inte exakt men jag har 5000 fria sms
Han: oj..5000... ja men du har ju inge Fir Surf!
Jag: nej, sånt använder jag datan till
Han: jaha.. men hur många sms skickar du per månad?
Jag: haha det är många!
Han: ja men på ett ungefär..
Jag: det är nog lite över 5000 sms
Han: OJ! jag ser det här på min dator men trodde att den räknat fel.. men hur kan du skicka så måmga sms per månad?
Jag: jo Jag är en social jävel!
Han: jadu... hur gamal är du?
Jag: 17
Han: och du skickar över 5000 sms!? ojojoj...
hahahah! ett gott skratt förlämger livet! ;)
Dagens telefonsamtal med tele2..
ett okänt nummer ringer och jag svarar..
Jag: hej det är Alina
Han: Hej jag ringer från tele2! är det du som står för företaget?
Jag: emmm.. nej det är nog min pappa *säger pappas nummer*
Han: tack tack! men du..hur mycket är din månadskostand på?
Jag: vet inte exakt men jag har 5000 fria sms
Han: oj..5000... ja men du har ju inge Fir Surf!
Jag: nej, sånt använder jag datan till
Han: jaha.. men hur många sms skickar du per månad?
Jag: haha det är många!
Han: ja men på ett ungefär..
Jag: det är nog lite över 5000 sms
Han: OJ! jag ser det här på min dator men trodde att den räknat fel.. men hur kan du skicka så måmga sms per månad?
Jag: jo Jag är en social jävel!
Han: jadu... hur gamal är du?
Jag: 17
Han: och du skickar över 5000 sms!? ojojoj...
hahahah! ett gott skratt förlänger livet! ;) detta hände när jag, Sofia och mamma satt och käkade i Västerås, gissa om de höll på att dö av garv! ;)



Kommentarer
Postat av: helloo

äger din pappa tele2?

förlåt om jag är supertrög...

2012-06-21 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0