film nu! :)

hejsan :)

nu sitter jag vid datan men ska snart styra stegen mot sängen! trött chey! älskar att sonma till en film, hur mysigt som helst! heheh :) när jag kom hem fixad jag en medlylåt till min farmor som fyller 70! jag och jennie ska sjunga då, vi gör alltid det på släkt kalas! våran grej liksom! :D alla älskar det ;) efter att blivit klar med den tog jag och jennie mopederna till hällsjön! det var as varmt! so nice!! :D

idag åkte jag direkt hem ist för västerås,kännde mig inte så fräsch :p heheh, inte duschat på 14 dagar, aldrig borstat tänderna... HAHAH nej nej jag skoja bar!! duschar varje dag! och borstar tänder två ggr! bleee, hatar fett hår och gula tänder! :s men tar västerås imorgon ist! efter det åker jag direkt till krylbo och slaggar där till torsdag, och eftersom torsdag kommer bli totaly awesome kommer jag fan inte kunna sova!! på torsdag smäller det! jag ska ju på: 

                   

längtar som fan!! :D ♥ ska vara med massa gött folk och träffa ruuliga personer! ♫ oscar linros och veronica maggio ska spela där!! ♫ :D och massa andra såklart! kameran förljer självklart med!

men nu ska jag sätta på filmen och somna :) hör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0