han är usch!

hemma!

jag hatar SJ!! usch! alla tåg är försenade... och det är varmt, och man kan inte köpa biljetter!! jag ska fan göra ett eget tågkompani!! det ska heta.....Snellmans super tåg! och för att det ska vara nklare att säga kan man förkorta det till SST!! åh! ska fan gör det! och det ska inte vara några förseningar!! (fråga mig inte hur jag ska lösa det....har inte tänkt så långt)

jag sitter och tröstäter...ost... från den skrattande kon! gott!! åh! jag ska nog ut och gå en stund.. as skönt ute!



och jag pratar telefon med gabriella och det bryts hela tiden! åh hatar dålig täckning!
hatar, hatar, hatar!! är på hatar humör! :( bleeeeee



och "han" är usch! blee! blee! blee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0