nu börjar det dra ihop sig :D snart kommer folket!

hejsan!

nu är jag klar! eller jag tror det... jag vet inte om jag ska ha det jag har på mig eller byta till en klänning......inte bestämmt mig! men men blir säker bra :D



nu har jennie kommit, vi sitter och nördar vid datorerna ;) hehhe, borde börja fixa (a)

jag och pappa var till stan och handla och när vi skulle åka hem så körde jag, och vad tror ni händer... VI BLEV STOPPADE AV POLISEN!!!!!!!! ;O men det var bara blåskontroll.. men snacka om jag blev nervös!! hah, tror polisen märkte det för han skratta och sa bara "det är lugnt, andas bara" woooooooow! jag fick blåsa också! och det var skitbra enligt polisen ;) heheheh (y)
 

Kommentarer
Postat av: natalie

dom där shortsen är as snygga!:)

2011-06-26 @ 12:26:08
URL: http://nataliebrantestig.blogg.se/
Postat av: mickis

vart har du köpt shortsen?

dom var super snygga! :D

2011-06-28 @ 23:47:54
URL: http://mickisericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0