real shit biatch!

tjena!

helgen har varit sooooft! riktigt nice faktiskt! :D åkte till möklinta på fredagen för att gå på en supermysig tjejkväll med Emmy och Jennie! vi åt mat, kolla på film och spela spel, och vi garvade massor såklart ;) sen följde jag med Emmy hem för att slagga! vi kollade på Human centipede 2 och den va helt jävla sjuk! fyfan! om man var tvungen att välja i vilken av filmerna man var tvungen att vara med skulle jag lätt ta ettan! 2:an va hemsk! 


idag var det tänkt att jag skulle tillbaka till avesta men jag åkte med Emmy till västerås ist! :D kollad på massa kläder och julklappar! hittade en tjocktröja och en julklapp :) hihih superduper mysig dag! :*

imorgon söndag ska jag till STOCKHOLM! :D ska kolla när Gabriella ska dansa, dansuppvisning på ballettackademin! real shit! ;D nej men det kommer bli askul! ska även chilla lite på stan, kolla kläder och julklappar!

hörs imorgon! pusss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0