Attans bananer!

liger just nu i soffan nu duschad och fräch! ska snart slänga mig i sängen och slå på en film tror jag, om jag hittar ngn... har filmbrist! förslag? ge mig några saftiga film tips! :D spelar ingen roll om det är tecknat eller action eller vad som helst! :)

va till kupolen med Sandra idag! mysigt värre! haha vi gick rint och dampade lite ;) typ gick och skrek och visslade (a) vi gick i en tunnel och skrek "ah men durå!?" så som Björn Gustavsson gör och plötslig kommer det en cyklist bakom oss som vi inte märkt (a) vi dog lite av skratt då :D hahah!

men jag hittade allt jag skulle! en mössa, schampo, ett linne, en bh och två par jeans! rikigt skäna och snygga, så som jag vill ha det! :D

imorgon kommer EMMY! :D WOOP WOOP! hon stannar hela helgen och på lördag får ni komma på möklinta go´fika i avesta ;) hehehe vi ska baka, MASSOR! det gillas starkt! men vi ska ocskå simma, springa, fota, busa och massa annat som vanligt :) ruuuuuligt! love u my little sugarbabe! :*

nya jeansen!

H&M 199 :-


Cubus 299:-

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh vad jag längtaaaaaar :DDDD <3

2012-01-13 @ 09:08:27
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0