jag är kung över soffan!

sitter just nu i soffan med datan samtidigt som jag kollar på tv och smsar, teknisk? eller bara nörd! ;) nej men min xperia gick sönder i förrgår, en STOR fin spricka över hela! i kanten av den så är glaset borta... kul...fan va ag svor när jag tappa den! så nu har jag min gammla sony ericssoon Elm! har fan saknat knappar! och jävlar va fort det går att skriva, ojoj! hahah ;)

solade med babe idag, och jag bröjar bli brun! :D hhihihi! fast då ska vi inte tala om ange, pepparkak nästa? hheh nejmne hon har sjukt lätt för att bli brun! fusk! jag blir röd och får fräknar... hatar det! men nu bllev jag lite brun! :d så ange ska börja kalla mig brunis ;)

imorgon blir det tantgympa med sofia och kanske ange! sen sover jag hos sofia :) vilade lite från träningen idag, eller? ;) nej ska träna snart med min balansboll :D WOOP WOOP!

jag förra sommaren.. blekfisen själv! 
kommer aldrig glämma den dagen bilden blev tagen...
finns verkligen inget underarare ställe! ska garanterat dit i sommar igen! ♥


Kommentarer
Postat av: Ange

Du är brun nuju! Och jag är avis på dina fränknar. Jävla lyllo. PUSSSSSS

2012-01-11 @ 08:11:52
URL: http://Shlu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0