nya Jackie Chan?

WOOP WOOP!

va på thaiboxning igår och det va något aav det jobbigaste jag någonsin gjort! men nog fan var det bland det roligast också! :D asagasakul! man fick ut massor med energi! thaiboxningen höll på ca en och en halv timme sen åkte jag till stan och gick på intensivgympa i en timme, nu kan jag knapp gå! :) heheh jag haltade in i duschen igår...

nu sa jag snart ta mig till skolan, antingen om jag går eler om jag får tag på ange så jag kan åka med dom :* heheh lite svårt att gå just nu... och ikv ska jag på tantgympa i hedemor... ojojoj! men men ska man bli fin får man lida pin ;) fast jag lider inte, det är så jävla skönt att träna! heheh :D

men vi hörs senare, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0