sleepover time!

sockerärtor! MUMMS! :D heheh sitter just nu med en liten låda sockerärtor och snaskar ;) lika gott som godis och faaaan så mycket nyttigare! :D sitter och pimplar ramlösa också! nyttig kväll! (y)

ska sova hos Sandraaa ikv efterssom vi ska till ådal och ha en föreläsning! så att alla nior ska välja handel! sandta bor i krylbo och ådal ligger i krylbo så jag slaggar där för att sova liiiite längre ;) hahahah! nej en det blir enklare så ist för att jag ska ta mig till skolan sen ta bussen till krylbo mycket tidigare äna alla andra och bla bla bla...

nu ropar mamma att jag ska diska också... aja hon står ju och lagar lite mat så får ju trevligt sällskap iaf! ska nog stänka vatten på henne ;) heheh få henne på lite bättre humör! 

hörs imorgon! pussssssssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0