the real face

justia! glömde ju bort att visa vad jag skulle göra ;) hehe! nej men jag gick till skolan med mjukisbyxor, ett slappt vanligt vitt linne (hatar slappa kläder i skolan) ofixat hår i bara en toffs och inge smink! sist jag gick utan smink i skolan va nog i 7an eller 8an.... ganska konstigt men tycker inte om mina ljusa ögonfransar :s aja nu var det gjort och jag mådde dåligt i början av dagen men sen tänkte jag inte på det!  men som sagt, inte så stor grej, men det var stort för mig! 


så här jag utan smink och helt ofixad.... bilden är från nör jag och pappa va på kebnekaise men såg ungefär ut så igår också....! fick en komenytar av Rasmus där han sa att jag va fin utan smink, det värmde! tack <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt modigt! jag skulle aldrig "våga" göra det!

du borde göra det oftare, du är jätte fin o gullig utan smink! :D

kraamis

2012-01-24 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0