tränigvääääärk :(

tjjingeling!

la mig nyss i sängen, skönT! älskar mitt  STORA duntcäke :D gosigos.. heheh känner mig lite gosig just nu men har ingen att gosa med :( eller? kanske ska locka hit någon ;) heheh! nja vi får la se! tröstade mig med tacos i min ensamhet...forever alone... 

åkte med ange hom idag och åt lite mat hos henne för att sedan åka till hedemora och träna, som gick rent åt helevte! fyfan va ont jag fick i nacken :( och träningssvärken bet i benen så jag stod mest på sidan och strecha...åh jag som ville träna! men men ska nog på thaiboxningen imorgon! :D och då hänger nog sara med! ;)

ska till möklinta imorgon! ska in och planera lite med Jennie ;) heheheh kommer bli så fucking awesome! :D ***** here we come! :D tänker inte avslöja än vart vi ska, nog för att nästan alla vet men ändåå ;D hahah! taggad till tusen! så imorgon ska vi göra packlista, bestämma tider, vad vi ska göra där och massa mer! FETT!

hörs imorgon igen, puss!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihihihihh :D

Hatar bilden!

:) <33333

2012-01-19 @ 09:53:22
Postat av: E M M A♥

sv: vi kör på de! ;) <3

2012-01-19 @ 22:19:28
URL: http://emmasegerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0