to school for cool ;)

chillar stenhårt med Rasmus och Sandra i skolan! fett coola vi är! ;) nej men vi fick sluta 12 idag men pappa kunde inte hämta och jag är ensam hemma så jag valde att stanna i skolan för att hålla mina godingar sällskap! :) fick lite läxa gjord också! och det är bara bra!

vill hem till pappa!!!! :D för igår fick jag en skoter!! :D eller ja, det är pappas och min! så jääääääääävla nice! :D den går as bra! det är är värme i handtagen, två sittsar, lång färsdskoter, bra drag, back och massa mer gött! :D

meeeen nu ska jag snart kila hem.... om jag orkar... ahhah :p hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

KOM HEM! VI ÅKER NU!!!!! <3333

2012-01-25 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0