back to school!

godmorgon!

nu ska jag snart åka till skolan.....whiiieeeeee!! :D hahah känner mig så just nu... att jag först ine fattar och bryr mig sen så slår det mig att allt är nytt, skolan börjar, ny skola allt! :D kommer bli as kul och läskigt på samma gång.. vet inte hur jag ska förklara det! ;o

pappa skjutsar mig idag, vill/kan inte sova hos mamma i krylbo och mopeden är där men ska köra den hem dag... jag vill inte pka moped till sklna, inte än ;o hahaah måste först kolla vilka som har moped och vart dom ställer dom...hmm! får vara lite spion (a)

jag vet inte när vi slutar idag,kanske två eller bgt! men vi kommer nog bara sncka i klassen och få se skolna :) hoppas det inte händer ngt pinsamt! måste stänga av ljudet på mobilen! heheh

men nu ska vi åka! skriver hur det gic sen! pusssssssssss hej :D


Kommentarer
Postat av: emmyyyyyyyyyyyyyyy

SMSA MIG NÄR DU SER DET HÄR!!!!!!!!!!!

2011-08-17 @ 14:42:59
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0