första skoldagen: check!

hejsan!

whieee!! :D det var hur kul som helst idag! när jag kom till skolan kunde jag inte sluta le! ,o hahahah vet inte varför men jag log automatiskt.... konstig chey?

vi satt först i aulan alla 1:or och lyssnade när rektorerna berättade lite om skolan! sen gick vi iväg med våra nya klasser och klassföreståndare! redan påväg till klassrummet började jag sncka med Tord, en av mina mentorer och fick veta att han har släkt i möklinta! klassen verkar asnice! :D lagomstor också! tror vi är 16 stycken men är inte säker....

vi gick bara en timme idag men vi fick en liten lläxa, där man skulle skriva varför man valt HA och massa sånt! gick ner på stan en stund och köpte en bh och lite mer :) träffa även kännt folk på stan :) mamma hämtade mig i stan och jag berätta om dagen, fick då redan på att min andra mentor Viktoria Hemdahl är mina sysslingars pappas kusin!,,hhahah kommer fan inte ifrån släkten... elller ja, nästan släkt :)

nu ska jag skriva lite på läxan, sen vet jag inte vad som händer efter det! får väl se! pusssssssss


dagens outfit! :) taget inne på ålhens (a) mysko ljus därför mitt hår ser gult ut! :(( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0