kommer jag hem idag?

godmorgon!

har nästan en timme på mig att gör ingenting! så jag slänger in ett inlägg med dagens outfit och dagens planer :) börjar skolan 08.40 men har inte en aning när jag slutar, sen ska jag krångla mig till tågstationen för att ta ett tåg till sala sen buss hem hit igen! jag har inte en aning om tider eller ngt! får väl se när jag kommer hem eller OM jag kommer hem! funderar på att åka till västerås en stund, men vi får se..

det regnar ute...både bra och dåligt det bra är att då kommer våran lägenhet bli klar fortare! vi va och sncka med målarna igår, och det var från början sagt att vi skulle få den första helgen i september men efter lite snacka och så kan den bli klar nästa vecka!!! :D wonderbart! om det var dåligt väder så skulle de kunna jobba med den med men om den var fin hade de utejobb att göra, men nu regna det ;) det dåliga är att det är kallt och blött :(

men vi hörs senare alla söta! pusssshej <3



outfit!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0