d-uschen nästa :)

hejsan!

haft as kul med jennie! vi spelade playstation, kolla på film, gjorde en video och flumma! som vanligt ;) det är så mysigt när jennie är här! :) vi pratade om sälen också! vi va ju där i mars(?) över en helg och det var super mysigt, nästan hela tiden iaf... och nu ska de nog åka dit igen men innan jul och vara där en hel vecka och jag ska få följa med! :D det är inget bestämmt, men man kan ju hoppas ;) heheh!

idag så vaknade jag vid 12 tror jag eller nått sånt, och jennie har precis gått hem. ska ner till hälljsön idag och grilla med lite folk! får se om jag slaggar med alla hos edvin eller om jag åker hem, har inte sovit så mkt på senaste dagarna.. inte braaaaaaaaa heheh!

ppå onsdag börjar jag skolan! :D kommer gå i avesta! känner inte en kotte, fast ganska skönt ändå... tror jag.. men är inte så nervös.. än (a) heheheheh


love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0