snygga äpplen!

ohfyfan!

helgen har varit bra och dålig! orkar inte prata om det så mkt.. men men... emmy sov hos mig i fredags, mys mys och på lördagen kom emelie hit och vi va på fest. punkt. inge mer om det.. idag så va jag till västerås en stund :)

har inte bloggat i helgen eftersom jag inte haft tid eller ork.. :p hahah men skas bli bättre på det!! fick värsta iden till min bloggdesign i vinter! längar redan ;) eller?? hahaha, jo jag längar till mysiga kvällar med pappa framför tv och med ljus och varmchoklad.. älskart! men vet inte vart jag ska fira jul än... vafan..här sitter jag och pratar om julen??? inte braaa!!

men nu ska jag fixa lite saker! puusssssssss


jag och emma och fredags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0