chillar :d

tjenafan!

idag blev det bara chilla, jennie var hit en stund och vi fixa saker tills imorgon! midsommarafton! :D kommer bli grymt kul! vi har bjudigt hit msaas folk! vi ska ha femkamp och massa annat kul ;)

jennie var jätte trött! sötnos! så vi satt och as garva åt massa saker ;) pusspuss på dig

blev inge västerås idag.. pappa kunde inte hämta.. var lite skönt för jag kände mig liite seg men ändå jävligt surt :( aja, ska dit nästa vecka :)

kasnke lägger upp ett till inlägg senare, beror på om jag orkar ;) ska titta klart på en film som jag börja se igår, kommer inte ihåg vad den heter men men :p ska nog ha ansiktsmask och raka benen med ngn konstig sak hahahah! får se ;D

fixade min naglar tills morgondagen :) blev riktigt nöjd :D först vitt, sen en guldkant sen ett svart streck vid kanten så det ser bättre ut

diggar hjärtat på min tumme :D såg det nu (y)


om jag inte skriver mer så, godnatt ;* <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Puss puss ;* <3

2011-06-24 @ 17:25:42
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0