go for it biatch!

jaaa då var man hemma, kom hem vid halv tio eftersom vi stannade hos sofia och käka och pratade lite :) mys mys! kanske sover där på lördag, får se vad som händer!

gick bra på tantgmpsn idaag! jeeeevlar va jobbigt det är! håller igång en timme utan vila och det går undan på öviningarra! situps, armhävningar, olika hopp, planka, danssteg och massa jobbigt! och fyfan va svettig jag blev, helt sjukt! fast det är bara skönt! då vet man att man jobbat på bra! så nu jävlar ska jag fortsätta! vet inte hur många gånger jag sagt det men nu menar jag det!

ska sncka med gabriella om träning på söndag, hon ska hjälpa mig att göra ett träningsshema! och matshema! (y) ska införskaffa träningsdagbok imorgon och en till gre som är lite hemlig ;) inget med träning att göra men med utseende! hoppas det fungerar! 

ska fan ut och springa imorogn på morognen! åhhhh är fetingh taggad! :D hihihiihih!! har ett mål, men tänker inte avslöja ngt nu! brukar träna ett tag sen slutar jag eftersom jag inte orkar/ingen motivation men har det nu! ett mål som jag ska nå, ett hinder som jag ska klara!!

tappade bort mina nycklar idag :( ska ringa till vasahellen imorogn och fråga!! åh så himla irriterande!! bleeeeee :(

aja hörs imorgon" puss och hej leverpastej!


jag i sommras :) läääängtar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0