fruuuukost!

sitter just nu i sängen och väntar på varm oboy och macka, livet är underbart ibland! fast mamma sa att om hon skulle fixa frukost och skjutsa mig till skolan var jag tvungen att skrapa rutorna... aja får chilla i sänegn en stund till iaf!

idag ska jag kanske fika med emma och ange efter skolan, får se hur jag gör! antingen så stannar jag i avesta eller så åker jag hem till pappa! saknar möklinta och pappa men problemet är att jag måste upp så jävla tidigt och jag är så sjuuuukt seg på morgonen! och speciellt i möklinta, pappa måste tjata på mig i en halvtimme innan jag ens börjar vakna!

aja nu kom frukosten! hör sen! pusssssssss

Kommentarer
Postat av: alina

Snöbolls-kriget var kul i morse :-)

2011-10-11 @ 11:21:41
URL: http://ahaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0