kolmården!

tjena!

heheh ja som ni märker bloggade jonte och viktor lite igår.. busigt! men kommer nog få min hämnd ;) mohahah! nejdå men igår så va jag med ange och vi gick till kim och chilla sen skulle ange iväg och då träffa jag viktor och jonte :) vi gick hem till mig innan vi mötte ange på stan! vi chilla hos mig en stund innan viktor och jonte gick och då kom eric och emma :) fullt hus? heheh alla försvann vid typ 3 tror jag :p



sov bara två timmar i natt eftersom vi skulle upp 5 och åka till kolmården! :D halv 7 satte sig duda, mollie, mamma och jag i bilen och körde först till möklinta för att hämta kameran sen åkte vi mot Norrköping :D jag och mollie sov hela vägen! kom fram 10 och då var det dax! pussa lite på vargar! :D totaly awesome! snacka om en upplevelse jag sent kommer glömma! vi var kanske 20 stycken i en grupp och det var 8 vargar som vi fick träffa! askul!! :D

när vi kom hem åkte jag till ange och sara och tittade på film och myste lite :) det är kallt och regnigt ute så det var bara skönt att få mysa lite med dom :) 

men nu ska jag... göra ngt :p hehehe vet inte men puss och godnatt så hörs vi sen! :D


mamma får en puss av farkas!






puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0