the next episode!

hejsan!

hann inte skriva igår, pratade telefon med gabriella och glömde totalt bort tiden! hahah aja det gick bra iaf! jag och mamma gick över till Kim en stund på en fest, hahah alla där tycker det är as kul att mor och dotter går på samma fest ;) stannade inte där länge för jag skulle ju till ange på filmkväll! nice nice! 

cyklade hem vid halv 12 för att jag skulle hinna käka, duscha och fixa mig innan jag och mamma skulle bli fotade! typ "modell för en dag" grej som mamma blev bjuden på och jag fick följa med, det var riktigt kul :) men vi har inte fått bilderna än tror de kommer nästa vecka och då lägger jag upp några här :)

idag ska jag chilla, skriva lite saker, plugga och kanske träffa lite gött folk senare, får se hur jag gör och vad jag orkar, assssss trött! har sovit för lite den här helgen (a) men hör senare!! pussssssssssss

här kommer mer bilder från anges fest!

eric :D

ida ;*


viktor, eric och rasmus chillar!






tror att rasmus också ville ha en puss ;)

Snyggingar!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0