bildbomb på mina gullisar <3



tjenare!!

klassfesten blev....HELT OKEJ!! hahah whats happend in vegas, stays in vegas! inte för att jag bor i vegas men det som hände den kvällen stannar hos dom som var här! men jag och sofia planerar redan nästa fest ;) Halooweenparty!! :D fett bäst! 

på lördagen kom mina underbara B-rudar hit! det var ett jävla tag sen alla va tsm! måste se till att träffas oftare! måns och Lukas joinade också och vi somnade inte förän vid 6 imorse (a) fullt ös medvetslös! som vanligt tog vi massa knäppa kort, som när vi skulle cykla till stan och käka pizza! heheh! vi tog kort och ropa och vissla på alla ;) that´s so us!!!

men nu är jag så sjukt trött och hungrig, känner hur det luktar mat! mummsi! stannar hos mamma ikv, men kommer inte ha internet så länge :( men vi får det fasta berdbandet på tisdag! skönt! fåe se om jag hinner slänga in ett inlägg till ikv, annars så hörs vi nog imorgon :) pusssssssssssssssssssss













älskar er B-rudar!!! forever and ever <33

Kommentarer
Postat av: emmy

så sjukt jävla underbart!! MÅSTE GÖRAS OM SOM SAGT <3

2011-09-11 @ 20:18:26
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaa det måste göras om, fast med lite ändringar ;)! Hehe puss så dig? (k) <3333

2011-09-12 @ 06:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0