Jag skaknar dig så jävla mycket! bara så du vet

tjenixen!

ligger och lyssnar på skinny love just nu! den är så bra! tack ange för att du visade den! :D idag va jag i skolan som vanligt sen åkte jag ange och sofia till kupolen och shoppade lite :) supermysigt! hittade en tröja, en skjorta, en bh och en spets sak :p hehe! när vi kom hem följde ange med mig hem för vi skulle till hennes mamma och hämta min kamerna och då skulle vi ta med sid så han fick ut och gå lite! 

fredag imorgon! OCH JAG SKA BARA TA DET LUGNT! ska fan sova fram till jul! kräftskiva på lördag! mummsi!! fast det blir ju inte våra krfätor :( aja, bättre än inget med köpekräftor! ska snart hoppa in i duschen tror jag, känner mig lite...ofräsch... hehe! 

men vi höres sne puss!! :*






¨


ny in köpta sakerna! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0