en liten ros med ett hål i sin själ

godkväll ;)

idag efter skolan åkte jag hem til pappa och övningskörde lite! fickparkerade och stara i backe! svåra grejer till en början men man lär sig, har inte backat på ngt än iaf! :D heheh! har inte heller kört ner i diket! *stolt*

gjorde en ny beställning från nelly nyss! min första blev fel och det krångla massor men nu har jag gjort en ny pch beställde lite andra grejer mot första gången, hoppas det blir bra! :D här har ni en liten "sneak-peak" på en av sakerna jag beställt!



imorgon så ska sofia och jag gyma! sen åker vi hem till mig ch fixar lite saker, kan inte avslöja eftersom det är vissa personer som läser min blogg som är involverade mohahahah! men kommer bli skoj! får se om hon sover över också.. ska snacka med mammsen :)

va på ett jätte spralligt humör idag! eller ja, blev det efter typ haöva dagen.. innan var jag lite sur och trött! sen blev jag och sandra superspralliga efter lunchen så vi skutta omkring och flammsa! heheh typiskt oss! (a)

hittade även en ganska gamal bild på mig! hehe :D check out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0