miss my darling

hemma idag igen... this sucks! finns inget att göra... aja är hos pappa nu så ska kanske ta med kameran ut och fota lite, är ju sol ute! :) och jag skulle nog behöva komma ut ett tag...
pappa ska på skyddsrond 1 och efter det åker vi nog till västerås för att inhandla det sista inför fredag! kommer säker sova i bilen...får hoppas att humöret inte försvinner helt! nej men somna sent igår...fullmåne :( ska även träffa min underbara Gabriella idag! :D hon har min ipod så jag ska hämta den :) fan va jag saknar henne!
håller på att måla naglarna nu och ska snart slänga mig i duschen! skönt! sen blir det batt fixa lite så man ser ut som folk igen och inte som ett lik som precis kom från graven..ewwww! inne på 4:de säsongen av Scrubs! :D är det bara jag som tänker lite som JD, en inre monolog? hahah pinsamt om det bara är jag....heheh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt att man kan vara så fula

2012-02-10 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0