Vit dag med bästa klassen!!

VIT DAG!

haft så kallad vit dag i skolan idag, en ute dagen i åsbobacke! och det var nog den roligaste utedagen jag varit med om!! mer än halva klassen lärde sig åka snowboard! fyfan va kul det var! nu kan man bara gissa hur många som kommer köpa en till nästa år, DET ska jag!!

har alltid velat lära mig men har inge haft tid att göra det, men nu jävlar! HA11, kungar i backen! funderar på att starta snowboard klubb ;) hahaha!!

bilder från dagen!


Sara!


Hanna och Sandra!


Sandra, Mår du bra?



Kung Sara!


Emma och Jag!

Glidarn?

WOOP WOOP!

SötSofia och Jag

Sara, Jag och Robin!

Sara, Jag och Ida'


Sara, Hanna, Johan och Emma

Hanna, Lukas och Sandra

Fors IK Johan och Lukas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0