The time has come...

imorogn ska jg göra något jg nog alridg har gjort.... har velat göra det många gånger men skämms... men nu.. nu är det dax! hahah låter as seriöst men det är inte så jätte allvarligt, fast för mig är det stort.. heheh!

det var en speciell sak som fick mig att bestämma mig... en sak som känndes lite jobbbigt. ska slänga iväg ett sms till en person snart och skriva en liten grej, den kasnke inte förstår men den koma se imorgon! och jag vill bara säga, skratta inte åt mig... det blir bara värre då....

men men avslöjar imorgon vad jag ska göra, innan skolan... och kom ihåg att det är inte en jätte stor grej för er, men för mig! puss och godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det du skulle göra nu då? :D

2012-01-23 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0