2011 --> 2012

ojoj, va ett tag sen jag blogga märker jag nu! inte bra det! men det är nytt år och det kan bara bli bättre! jag tror jag hittat mitt mott för detta år, "det är nytt år och det kan bara bli bättre" och jag ska se till att det kommer stämma hela året

nyår --> kunde verkligen inte blivit bättre! helt jävla perfekt! precis som alla fester var den lite seg i början men när jag sara sofia emmy sandra nathalie och emelie börja dansa så släppte det, alla börja dansa och sjunga! helt underbart! bra musik, bra människor, bra lokal, ingen som spåra och inget som gick sönder! tipp topp! och jag va nykter hela kvällen, men hade så jälva kul ändå!

vi va ca 60 pers på festen och det fungerade as bra! va rädd att det skulle bli fullt men det gick super"  det var många som fåra om dom va bjudna nästa år, och självklart kör vi igen då! :D 

hade inte med mig kameran, men ska snacka med en kompis som tog massa bilder :) mamma tog också några när hon kom vid tolvslaget :) 


underbara tjejer!











'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0