puss puss!

hejsan!

hann inte blogga imorse eftersom jag försov mig lite :/ inte bra! men jag hann ändå utan att stressa :) skolan rullade på...nästan som vanligt...blev massa knas på slutet men det är bättre nu! :) tackvare mina underbara vänner! älskar verkligen er! puss

cyklade ner på stan efter skolan med Sandra, Sara och Ida :) men cyklade hem ganska för eftersom jag har massas läxor... börjar li lite bättre nu! men ska snart plugga lite till! har ett prov imorogn och så vill jag ha klart ett jävla arbete om att jag ska köpa en systemkamre...fråga inte! heheh!

men det som gjorde min kväll va när Gullplutten Ida fråga om jag ville med till donken! UNDERBART! åkte med Fredrik och Anders, sköna gubbar det där ;) eller pöjkar kanske man ska säga! heheh!  vi dunkade fet musik och träffade väääääärldens gulligaste hund! (efter sid såklart!) en liten mops på 15 veckor, ville bara ta en den! så söt!

imorgon blir det nog bara chill, inget planerat nu iaf :) men nu ska jag kolla lite tv, ovanligt ;) kollar fan ALDRIG på tv, hahah! men men pussss!

tack för att jag fick följa med till donken och tjocla mig lite hjärtat :* love u!

Kommentarer
Postat av: ida

love u sweetheart!

du är så jävla braaaa :* <3

2012-03-15 @ 22:17:57
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0