när varje dag känns lika dan, kom ihåg mig då ♥

okej... nu har jag inte bloggat på länge, men jag har inge lust. vad ska jag säga, livet leker! men ibland ramlar man och skrapar käna och det svider, utav bara helvete! just nu sivder det lite för mig.. mest pga två saker. den ena är om en vän.. som jag verkligen älskar, jag finns alltid där för personen och den för mig. personen är verkligen underbar! men på sista tiden har det varit lite hackit mellan oss... vi träffas aldrig, vi smsar bara... och detta gör att vänskapen inte alltid är lätt. jag önskar att det var enklare att träffas och förlåt att jag kanske inte alltid anstränger mig så mycket... jag ångrar mig. jag vill inte förlora dig, men vi kanske behöver ta en paus, börja om, tänka om. jag lovar att bli en bättre vän bara du ger mig en chans. jag förstår hur du menar, men jag önskar att jag duger även om vi aldrig träffas. jag älskar dig!♥

den andra grejen är om en kille, självklart? kanske.. men nu är det inte så att jag sitter och gråter för att han inte gillar mig. nej jag är mer besviken.. och lite arg. besivken på hur det kunde bli såhär. jag mår inte dåligt över det här men det ligger och irriterar mig. det skaver liksom. jag tycker om honom, det gör jag. men det är inte alltid lätt med kärlek, eller det är nästan aldrig lätt. men det är så det är. 

men jag ska inte bara klaga, jag mår jävligt bra mot vad jag har gjort! och det pga mina underbara vänner! jag älskar er så himla mycket! det går inte att beskriva med ord. ni får mig att gå vidare från gammal skit, ni taggar mig och ni finns alltid där! jag är uner uppläring kan man säga. tack!♥ jag ser fram emot en sommar med skratt, äventyr och bus! kan redan nu säga att det kommer bli den bästa sommaren!

jag saknar en person så mycket att det nästan gör ont ibland, jag tänker på denna varje dag. vi har så mång minnen, underbara minnen. jag skapa fler och jag hoppas det kommer gå. du betyder.♥




Kommentarer
Postat av: Ida

Love u girl!<3

2012-03-12 @ 11:18:16
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/
Postat av: emmy

<3

2012-03-12 @ 13:47:12
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/
Postat av: den där han..

jag älskar dig <3

2012-03-12 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0