kapten flugätare, min katt

godmorgon!

imorse var sängen JÄTTE skön! ville verkligen inte lämna den! :( kom upp en kvart senare men hann både duscha och fixa mig i lugn och ro :) börjar 08.40 idag igen, men måste snart åka till bussen :p ganska segt att åka buss så länge, men men jag trivs på skolan!

idag ska emmy hem till mig! cozy! blir nog mest chilla och flumma :) det brukar vi göra ;) ska ju hämta emmy vid ekeby, så jag ska väl kila in och säga hej till alla! hahah, sakanr många! men blir nog lika bra i avesta! :)

min katt jagar flugor i fönstret och hon käka nyss upp en! :s äcklig katt man har då! hahah får väl borsta tänderna på henne sen ;)

men ska kila nu! hörs sen! pusssss


emmy! ett kort jag tog på henne för ett tag sedan :)

Kommentarer
Postat av: Giinaz

Mysig katt du har sötnos! ;)<3 Vi får försöka hitta på något snart! :D vi måste tälta! De står på listen! :s<3<3 puss på dig! <3

2011-08-19 @ 11:33:49
URL: http://giinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0