love love love love <3

tjena!

hann inte skriva imorse, valde att ligga i sängen en extra halvtimme(till klockan 6) skönt! idag har det varit en chill dag, slutade kvart över 2 och tog tåget till sala och träffa jens en stund, var grymt längesedan! och sen träffa jag stoffe! också ett tag sedan!! på bussen satt jag bredvid gabriel och snacka! honom har jag inte sett på hela sommaren! blir väl fest snart så vi får prata mer!

kolla runt på internet lite och blev kär!! hittade en jacka som jag verkligen vill ha! sjuuuukt snygg! :D en höst jacka från Odd Molly! och äntligen en höstjacka som jag inte kommer skämmas över att bära! eller jag har väl inte skämmts över mina andra heller men jag har alltid haft lite udda mot modet, men nu jeeevlar! hahaah ;)

ska snart ut och träffa lite folk :) bara vchilla och va social :) skriver sen!! ha det gött pusssssssss


min älskling!! den här med vit mössa, via vantar och vit halsduk! såååmysigt!!


Kommentarer
Postat av: Theeezh

Tack så jätte mycket! du med! :)

2011-08-22 @ 21:11:30
URL: http://theeezhmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0