passa på att svara på en komentar! :)



Svar: klart jag ska gå i skolan! har ju haft sommarlov nu så det är därför mina dagar blivit konstiga :) men börjar imorgon så då kommer jag in i den vanliga rytmen :)




pirrig? jaa!! och nej! hahah ibland är jag as pirrig och ibland inget alls.. men jag vet att imorgon vid skolan kommer jag inte vilja gå ur bilne ;o hahah! men men, just do it, eller? nej men ska bli kul också! få massa nya kompisar och så! hoppas jag får en lika underbar klass jag hade på ekeby, men kommer nog inte bli så...oslagbar klass 9i ♥ men ska sova nu så att jag inte har icakassar under ögonen imorgon! börjar vid 10 men vet inte när jag slutar.. :)

men men ska låta ögonlockan falla nu! hörs imorgon! pusssssss


älskade 9i ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0