det var ett tag sen!

hejsan ojsan!

har INTE haft tid att blogga på jätte länge ;o men drar allt nu! :)

i fredas så åkte jag och emelie först till sala för att bada i månsan, men jag hoppa bara i en gång! kallt ju! men söta emelie badade mer! vi gick ner på stan och inne på lindex fick vi nå flögg och bestämmde oss för att åka till västerås! hahah! så vi åkte ham, fixa oss lite sen åkte vi till västerås och kolla på bio! hangover 2! riktigt bra faktiskt! :D och när man är med emelie skrattar man alltid ;) riktigt mysigt! vi brukar göra spontana saker och det har var så typiskt oss! ;D

på lördagen så var det dax för myskväll hos jennie! jag emmy och jennie skulle tälta :D jag skulle lägga mig ganska tidigt för på söndagen skulle jag till stockholm! men... det gick inte så bra! hahahah jag emmy, jennie, gurkan, simon och andy satt vid våran brasa och snacka till typ 4! jag skulle upp 8.. aja det var iaf gryyymt mysigt! får se till att göra ngt snart igen! 

det var ju tänkt att jag edvin gabriella och stoffe skulle åka till grönan på måndagen men det sluta med att jag och gabriella åkte med hennes familj på söndagen! när vi kom till grönan regande det.. mycket! det avtog under dagen och det var inga köer alls! helt sjukt! vi satt kvar i karusellerna flera gånger och vi hade as kul! gjorde inget att man var lite blöt ;) haha! vi åkte hem igen på kvällen och jag sov hos gabriella! vi åkte till stockholm på måndgen för att shoppa och sedan sova hos gabriellas syster!  på tisdagen så badade vi och hade det mysigt! blev en awesome "helg" med gabriella i stockholm! 

ska lägga upp lite bilder sen! men det är gabriella som har dem :p hahah nu ska jag bygga lite ;) höööörs sen puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0