sid är här igen!

tjena!

nu ligger jag i sängen, eller jag ligger i en tältsäng nere i hallen med sid :) hehe, kul kul! katterna och sid racear medans jag försöker sova... går inte så bra :/ duschade sid idag så nu luktar jan gott! :D

sov hod edvin inatt! sov enda till 2 och då hade vi sovit i typ 11 timmar! skönt! men ska sova snart för kommer bli väckt vid typ 6 imorgon för pappa ska jobba och när han kommer ner i hallen kommer sid vakna och då är det kört, så ingen sobmorgon för mig! sista dagen på sommarlovet ockspå! men det stör mig inte:) ska bli kul att träffa nytt folk! :D

ska troligen va med emmy på fredag och emelie kommer till mig på lördag! mys mys :) ska kolla på lite nya kläder på onsdag också, ska även köpa lösnaglar och sånt som jag och emmy ska fixa :) litet hemma spa sådär! sitter aldrig fel!

nej men nu ska jag stänga ihop datan! sid ligger neranför mig, med min fot som huvudkudde ;o konstig hund vi har heheheh, men men nattinatt! pussssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0