landat hos pappa!

tjena!

chillar hos pappa nu! får ju inte internet för den 5 september hos mamma :p aja, lite skönt att vara utan ibland också :)

trivs as bra i skolan! och fet diggar kassen! fast saknar 9i :(( åh! men men, ska väl träffas snart :) idag så köpte jag en påse bilar, den tog slut ganska snabbt ;) hahah fast det gör inget!

FÖRESTEN!!!! JAG FICK ODD MOLLY JACKAN :D :D :D :D :D :D pappa beställde den igår! så jävla underbart! ska hitta ett  par sygga skor att ha till och mösaa,vantar och halsduk! lovely! köpte även en kjol och en tröja idag :) ska ha det på fredag! för då ska jag och gabriella nog till sala på discoabowling! hahah töntigt? nejeee men sjukt jävla kul! :D och jag vinner hahah ;)

kommer vara här några dagar och mysa lite med pappa :) så då kommer jag kunna uppdataer! :D

men nu ska jag börja fixa mig för sängen! hörs imorgon!! :D pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0