vakna halv 2...

tjenaa!

har inte haft tid att sktiva medans jag varit med gabriella! höhöhö, vi har haft fullt upp hela tiden! :D men kan någon säga mig hur man lyckas sabba två cyklar på två dagar? eller ja...den ena var inte vi. mammas cykels bakdäck är helt vint! och när vi skulle cykla till stan med bengts så hoppa kejdan.. humöret var på topp! hahah eller?

men vi har inte bara pajat cyklar, vi har: lagat trerätters middag, hängt i avesta, klättra, utförska "grottor", busat med folket i krylbo, lekt med sid, shotta (kaffe), gabriellla blekte håret i citron, jag hade hårinpackning, tittat på film, tagit kort, lekt i paiint! och massa mer! :D hhihh!

mitt internet krånglar så jag laddar upp bilderna ikväll :) men nu ska jag fixa mig liiite! pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0