då gör vi västerås osäkert idag då!

tjolahopp!

sitter just nu och väntar  på min droska som ska ta mig till balen på slotett... eller!? haha nej men jag väntar på Jesper och Emelie som snart kommer och hämtar mig och så åker vi till Västerås! måste ha en nyårsklänning pch andra fina festkläder ;) det är aldrig fel med mellandags rea! :D

vet ej hur lämge vi stannar där men blir väl några timmar, sen åker jag hem till pappa och skruvar viddare och packar! måste ha allt till nyår! :D BOA BOA! Emelie ville hitta på ngt på kvällen och det ska väl inte vara helt omöjligt, älskar att göra spontana saker!

igår fick jag och mamma åka på utryckning! en av mammas jobbarkompisar (han är min kompis också!) va lite nere så vi åkte för att muntra upp honom, det slutade att jag och han hade krig med rengörningsmedel! ;D jag vann! och så snacka jag telefon med ange, och gick runt runt en buss? haha mongo jag känner mig!

köpte en ny parfym igår (a) bara 100 kr på Åhléns! Beckhams summer! heheh nu har jag riktigt fina parfymer! Calvin Klein, Beckhams, Laila Bagges, DKNY är nog mina favoriter ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0