donken!

tjenixen!

sitter i ett ny städat rum hos mami och väntar på att hon ska komma hem med donken! mummsi! :D jobbade från 10 till 5 idag och det gick super! allt flöt på men  det var många byten.. men det gick bra!

en grej jag tycker är lite...små äcklig eller ja det är inte äckligt men lite obehagligt är när jag ska ta betalt för en vara som en kund hållt i ett tag så den blir liet varm.. jag stör mig på det :s haha! vet inte varför :o men det gör inte så mkt när man har trevliga kunder som säger hej och ler mot en! tänk på det! säg hej och titta försäljaren i ögonen! :D

imorgon är jag ledig! :d men får jag sovmorgon för det? nej nej! klockan 9 kommer emelie och jesper och hämtar mig och så åker vi till västerås för att leta nyårsblåsaaa! :D får hoppas att jag hottar någon, annars har vi ett liiitet problem :/

aja nu ska jag fortsätta städa! hörs senare! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0