Je t'aime

tjenaaa!
just kommit hem efter att lämnat Sötnöten Sofia i Hedemora! diggade persiks musik på högsta volym och ni kan ju gissa om vi har den nya party låten!! dansade hela vägen till hedemora och garva konstant! vi har kollat  på filmen Bride Maids... det var fan en besvikelse... trodde den skulle vara mkt bättre!! aja det  va ju iaf mysigt sällskap! tack för en ashärlig kväll sötis! :D
imorogn blir det skola sen åker jag och Sofia till västerås :D ruuuligt! vi ligger över där tills på lördag och då vet jag inte vad som händer, ska kanske vara med emelie dåå :) men men nu ska jag plugga lite matte! puss hej!! <tjenaaa!
tjena!

just kommit hem efter att lämnat Sötnöten Sofia i Hedemora! diggade persiks musik på högsta volym och ni kan ju gissa om vi har den nya party låten!! dansade hela vägen till hedemora och garva konstant! vi har kollat  på filmen Bride Maids... det var fan en besvikelse... trodde den skulle vara mkt bättre!! aja det  va ju iaf mysigt sällskap! tack för en ashärlig kväll sötis! :D
imorogn blir det skola sen åker jag och Sofia till västerås :D ruuuligt! vi ligger över där tills på lördag och då vet jag inte vad som händer, ska kanske vara med emelie dåå :) men men nu ska jag plugga lite matte! puss hej!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0