orsa all day, yesterday..

thlululul!

hade inte tid att blogg igår, my bad! men jag gör det nu ist! måst komma ihåg min lista också! :D aja, sitter just nu i skolanmen emma och ange och trökar... men vi ska snart få reda på vem som vinner app projektet!! :D ihhhhh!! nervös :o men det blir nog kul! :D

va ju i Orsa hela dagen igår! snö snö snö!! massor med snö! vill också ha mkt snö! :( men det va mindra kul att bli nerputtad i snön hela tiden... lukas och ange....alla utbytesstudenter tyckte nog vi va lite mongo.... ahhaa men men det är vi ;) kommer massa kort senare! :D kul bussresa också ;) hahah!

idag ska jag och sara ner och fråga massa folk på stan! matteuppgift :) men kommer nog bli lite segt, det är så många som "inte har tid" eller muttrar något annat surt.. men men, en hadelselev har alltid ett leende på läpparna! eller?? hahah nej men nu ska jag kila vidare! pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0